ניתוח התנהגות גולשים

ניתוח התנהגות גולשים , ההגדרה הכוללת של כל תחום מחקר התנועה של גולשים באתרי אינטרנט חשוב מאוד עבור רוב האתרים כיום מאחר והוא מאפשר קבלת מסקנות חדשניות ופיתוח של מערכת יחסים דו צדדית עם הגולשים , על ידי קריאה של הנתונים העולים מן האתר ניתן לקבל תמונת מצב נכונה יותר ולספק עבור הגולשים תוכן איכותי ומעשיר.

כאשר קראתי את המאמר ניתוח התנהגות גולשים הבנתי כמה דברים חדשים שלא הייתי מודע עליהם עד כה וברצוני לשתף אתכם עם כמה מסקנות מרתקות שעלו לי בימים האחרונים ולתאר לכם מה אני מתכנן לעשות בנידון:

הדבר הראשון שאני רוצה לעשות זה להתחיל לעקוב אחר הגולשים שלי ביתר שאת לא כפי שעשיתי עד עכשיו אלא יותר בכיוון מקצועי לנסות ללמוד עוד על תחום מרתק זה , אני מעוניין לחפש מידע רב ככל האפשר שיתאר לי מאיפה הגולשים הגיעו ואיך הם מתנהגים באתר אבל מעל לכל אני רוצה להבין מה הפעולות שהם עושים באתר שלי אומרות לי ואיפה אני יכול להתייעל ולהשתפר כדי להרוויח יותר כסף.

האתר שלי לא מוכר דברים אז אצטרך להיות עוד יותר יצירתי כדי שהפרטים שאפרסם יקבלו תנופה חזקה יותר ושכולם יהנו מהתוכן שפירסמתי – ברגע שיהיו לי מספיק גולשים אני אנסה לבצע עליהם מחקר ולגלות אילו צבעים נוחים להם בעין ואיך אני מושך אותם לשהייה ארוכה יותר באתר.

מה אני יכול לעשות? אני יתקין גוגל אנליטיקס ואנסה לסדר את התכנים באופן חדש ככה שאוכל לדעת בכל זמן מה הם עושים אני אמנם חדש אבל אני מתכנן לשתף אתכם פה בבלוג החדש שלי על כל דבר שאני הולך לעשות מקווה שיהיה גם לכם מועיל 🙂

כתיבת תגובה